Google'ın Alexa derecesine bakıp bir değerlendirme yapmasından ziyade zaten Google'ın yolunu açtıkları Alexa'da iyi yerlerdedir. Benim için 400-300k iyi bir derece değildir, gerçek derecelerden bahsediyorum.
Bu arada çok geçmiş olsun yazının olduğu site sandbox yemiş.
Teşekkürler Cenk. bomb yedi sandbox değil. gerekli düzenlemeler yapıldı. kısa sürede telafi edilmesi için çalışıyoruz.