Son işleme kadar gidersen ödemede %20 indirim yaptıklarını görürsün. İlk yıl %20 indirimli kullanıyorsun. Ondan sonra 1 yıllık ödeme de yapsan aylık da ödeme yapsan 9.95. Tabi 1 yıllık 12X9.95 sen burayı anlayamadın heralde.