Google'ın Alexa derecesine bakıp bir değerlendirme yapmasından ziyade zaten Google'ın yolunu açtıkları Alexa'da iyi yerlerdedir. Benim için 400-300k iyi bir derece değildir, gerçek derecelerden bahsediyorum.
Bu arada çok geçmiş olsun yazının olduğu site sandbox yemiş.