Ohh

Teşekkür ederim açıklama ve bilgi için. Peki aradaki fark ne? Yani sitedeki hesaplar ya da benim kendi hesabım olmasının avantaj ya da dezavantajı var mı?
kendi hesabını kullanırsan o hesapta sadece senin imlemelerin yer alır. site hesabını kullanırsan başkalarının imlemeleri de yer alır. ortak hesap gibi düşünebilirsin.