y4z4RcizeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ohh Teşekkür ederim açıklama ve bilgi için. Peki aradaki fark ne? Yani sitedeki hesaplar ya da benim kendi hesabım olmasının avantaj ya da dezavantajı var mı?
kendi hesabını kullanırsan o hesapta sadece senin imlemelerin yer alır. site hesabını kullanırsan başkalarının imlemeleri de yer alır. ortak hesap gibi düşünebilirsin.