Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazen kafam karışıyor acaba kaçıyor muyum yoksa kovalıyormuyum diye..
Bende de cok oLuyor usta .

1 hafta once kactım 2 . hafta kız kactı su an bıttı ıste LAnet Olsun herseye