Aslında sorun şuydu.
Ben konuya SSH izni istiyorum diye yazdım fakat bunu kaç kişi okudu?
Çoğu ssh izni veremeyiz dedi. Sadece 2 kişi konuya ssh açısından açıklık getirmiş o kadar
Şükür buldum, ilgi ve alakanıza tekrardan teşekkürler.