rslinks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kendi sitesindeki all beta bölümünde stabil beta yayınlanana kadar beklemek lazım.Bu mozilla ftp'sindeki beta 5le beta sayfasında olacak beta 5'in aynı olduğuna inanmıyorum.
Aslında beta 4 te gözlemlediğim kadarıyla aynısı oldu.Firefox 4 Beta 4 Build 3 ayın 18 inde çıktı.Hiçbir değişiklik yapılmadan ayın 24 ünde all beta bölümüne konuldu.Aslında bu geçen sürede sadece tarayıcıyı deniyolar web sitesini hazırlıyolar virüs taramasından geçiriyolar.Çok ciddi bi açık varsa onu kapatıyorlar.Build 1 31 inde çıktı bugün de büyük ihtimalle release kanalına yüklenecek.Yine arada 6-7 gün var.Ben de ftp deki beta 5 ile beta sayfasındaki beta 5 in aynı olacağına inanıyorum.Çünkü beta 4 te böyle oldu