Konu
Blogger ile boşuna mı ?
07-09-2010, 10:20:24
#19
CfStyle
SuperGaZi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende sikayetciyim kardes senin yine pagerankinda artis olmus bende o da yok. Ama inatciyim olacak birseyler.
Valla ben 1.5 sene inatçılıkla sürdürdüm büyük bir gelişme göremedim umarım sen görürsün .