Merhabalar hocam, Yakınlarda D90 almayı düşünüyorum; Bütçemi ayarlamaya çalışıyorum.

Örneğin; bir fotoğraf çekiminde çoğu şey makineden ancak; Photoshop.. mesela siz çektiğiniz bir fotoğrafa ne tür düzenlemeler uyguluyorsunuz ? bunu çok merak ediyorum. Ve nasıl yapıyorsunuz