Konu
adsense vergi ile ilgili bir soru
07-09-2010, 04:04:39
#5
if3Lc
2006 dan buyana odeme alıyorum ama bi sorunla karşılaşmadım, konuyu gorunce bende şimdi merak ettim.
Bu anlamda sorun yaşayan kimse oldumu?