Ya ben bu makineyi bir türlü ayarlayamıyorum arkadaşlar var mı bilen eden? Kodak z981 , Manuel modu var yani herşeyi ayarlanabiliyor ama ben menülerden bir türlü beceremiyorum. 1. sayfada en sondaki resim gibi ( onun kadar kaliteli olmayacağının farkındayım ) bir yakın çekim almak istesem ayarlar ne olmalı ve bu makinenin ayrıntılı kullanma klavuzuna nerden ulaşabilirm. Teşekkürler.