by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim diyo allah aşkına şikayet olmadığı için bişey olmuyor diye. Kontör verme bahanesiyle Kredi kartı bilgilerini çalıp milleti dolandıran 2 tane site var adwords ile sponsor bağlantılarda çıkıyor üstelik her gün düzenli olanara bilişim suçlarına şikayet ettim aradan 3 ay geçti hala sonuç yok aynı site eylemlerine devam ediyor.

Bu ülkede bilişim adına aktif bir merci yok, var diyen yalan söyler.

Türkiye'de yasaların herkese karşı uygulandığı görülmedi henüz.

Dayısı (!) olana yasa yaklaşamaz bile.
bunu düşünmek bile istemiyordum ama bu apaçık ortada.