RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika bir eklentiye benziyor ama yorum yapılması için mecburen facebook üyesi olunması lazım sanırım.
Ayarlarında "adsız kullanıcıların yorum yapmasına izin ver" gibi bir seçenek var bunu secersek sanırım üye olmayanlarda yapabilir.