Harika bir eklentiye benziyor ama yorum yapılması için mecburen facebook üyesi olunması lazım sanırım.
Gerçek adınızı kullanmak zorunda değilsiniz,gerçek adınızı kullanmazsınız,kimseyide eklemezsiniz.Sadece developer kısmını kullanırsınız olur biter.Bu özelliği bloggerımda kullanıyorum,oldukça da kullanışlı olduğunu düşünüyorum.