Tema yapılmasına yapılırda grafik sahipleri sorun çıkarmaz mı ?
grafiklerinden tek bitanesi kullanılmayacak zaten. ben baştan tüm grafikleri hazırlayacağım. bana sadece o temanın çatısı lazım grafik kısmı için farklı düşüncelerim var . pm attım sizede