McCOY35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence burda 7x24 lük bir durum yok önce hosnoc onlara ulaşacaksınız onlarda 7x24 ile yaca dc ile çözecekler işi sizin şuanki muhattabınız 7x24 değil bence o yüzden tüketici haklarıda çözüm sunamazlar size siz hizmeti hostnoc üstünden almışsınız fatura aldıysanızda tüketici hakları fatura üstünden inceleme yaparlar çünkü faturanız yoksada zaten hiçbirşey yapamazsınız elinizde o hizmeti aldığınıza dair resmi belge yok çünkü

umarım sorununuz kısa zamanda çözülür...
Yorumunuz için teşekkür ederim, ancak sunucu bizim üzerimizden alınmadır. HostNOC bayisi olduğum için.

Sunucuya format atılması gereği oluştu, araya haftasonu girmesi nedeniyle de bu durum işkenceye dönüştü.

Biz konu sahibi ile aramızdaki sorunu hallettik. Konu sahibi de sunucuyu eski haline getirmek için çabalamaktadır.

Sunucu bekleyen arkadaşların biraz saha sabırlı olması işleri kolaylaştıracaktır.

Konunun daha fazla yoruma açık olmasının anlam taşımadığını düşünmekteyim.