Konu
bu DNSSEC olayı da nedir
06-09-2010, 09:55:16
#1
xFaulz
dünden beri çıldırıcam org, us biz uzantılarına yeni güvenlik sistemi mi ne gelmiş. yönlendiriyorum yönlenmiyor. DNSSEC ayarları yapın diyor. internette adam gibi anlatan bi tane türkçe yazı yok.