dünden beri çıldırıcam org, us biz uzantılarına yeni güvenlik sistemi mi ne gelmiş. yönlendiriyorum yönlenmiyor. DNSSEC ayarları yapın diyor. internette adam gibi anlatan bi tane türkçe yazı yok.