Mentallyill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide wordpress tema haline bile getirmistik zamaninda

https://www.r10.net/wordpress/702788-...masi-gora.html
wordpress hali var iyi tamam ama xhtml/css yoktu.Sadece wordpress sistemi yok internette istiyorsan gel buraya yaz wordpress'e dökülmüşü burda diye ama wordpresse dökmüştük demenin kimseye faydası yok burda.