Başlığı görünce, bende şaşırdım.Fakat -rep vermişsiniz arkadaşa neden böyle yapiyorsunuz ki. Adamın konu açtığı yer zaten "YENİ BAŞLAYANLAR" arkadaş bilmiyor demekki r10'u öğrenmesi gerekiyor. Fakat bu yolla değil. Herşeyi güzellikle halletmeye bakın.