Frame06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet prosedürünü bilmiyorum açıkçası
yerinizde olsam şikayet etmek için bir dakika dahi beklemem.
sizde öyle yapın bence hemen şikayet edin.böyle fırsat herseferinde ele geçmez.