aten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sıfırının fiyatını bana bi yerde gösterebilirmizisiniz? kim diyor 500 tl die anlamadım tamam bi ara düşmüştü 500 ye ben zaten 640 tl ye aldım.
Sahibinden.cam linkini koydum 400tl ile 600 tl arasında bi bakın sonra yorum yapın lütfen.

Alacak varsa yorum yapsın ne gerek forumu kirletmeye işine gelen alır yoksa durur. Dedimya keyfe keder satlık.

Selametle.
400 veye 500 önemli olan bu değil. Ticari üslubunuz bozulmuş, aga taslar gibi satışınız var keyfe keder felan yakışmıyor. Ticarette en büyük önem davranıştadır unutmayın. İnceledim evet 400 TL edebilecek bir notebook umarım alıcısı çıkar.