@kc1907 yersem hatırlarım kardeşim
bu arada işbank hesap kartı askeriyede geçerlimi kantinden felan post ile çekebiliyormuyuz yada atm varmı ?
Gidince rezil olmayalım ona göre nakit para bulunduralım

[/QUOTE]
her kışlada atm mevcuttur o konuda sıkıntın olmaz