@kc1907 yersem hatırlarım kardeşim

bu arada işbank hesap kartı askeriyede geçerlimi kantinden felan post ile çekebiliyormuyuz yada atm varmı ?

Gidince rezil olmayalım ona göre nakit para bulunduralım [/QUOTE]

her kışlada atm mevcuttur o konuda sıkıntın olmaz