Üye id: 19 deneyelim teşekkürler...
Üye id: 23 Bende denedim imleme sitelerinden tek tek üyelik açıp kullanıcı adı ve şifrelerini girip imleme yapıcağım inşşalh sürekli ve istikrarlı bir sistem olur. Buradan da hatalarınızı yazacağım iyi çalışmalar dilerim. Hayırlı olsun sistem herkese.
Üye id: 24 . Sistem güzel olur eğer gerçekleşirse. Forumda bu sistemi yapmaya çalışan birkişi daha vardı sanırsam.
hepinizin hesaplarına kredi yüklemesi yapılmıştır. sistemin kullanımı ile ilgili hataları,eksiklikleri ve genel olarak isteklerinizi belirtirseniz çok yararlı olur.