Böyle bir durumda yapacağın en kötü şey bişeyler yapmak
"Ne saçmalıyorsun arkadaş!" dersen.. Gece gece ben bile anlamadım bu sözümü..
neyse.
Nasıl bir düzen içerisindeysen aynen öyle devam et.
Ne eksik ne fazla..
Ayrıca; Alexada gördüğün değer sana sitenin durumu hakkında fikir vermesin.