Seohocasi' na yazdığı yazı için ellerine sağlık diyerekten;

Yorumlara göre, seohocasi tarafından yazılanlar birbirini tamamlamayan kelimelerden oluşan bir yazı dizisi olduğu için anlaşılmamış veya eksik bulunmuş. Bana göre ise, yeni başlayanlar bölümünde olması gereken bir yazı gibi olmuş.

Neden, bu kadar basit bir sistem ile birden yükselmek veya gerçekten sağlam bir site oluşturmak çok zor bir iş. Böyle bir sistem keşke olsa da 3-5 yıl yerine 1-2 yıl çalışarak istediğimiz yere gelmiş olsak ne güzel olur. Ancak, inanın yukarıda eksik kelimeler ile yazılanları yaparak başarılı olmak veya google'a kendimizi sevdirmek çok zor...

Zaten yukarıda önerilen paravan siteler ile backlink kasma olayını yapmaya kalksanız, ne zamanınız yeter, ne de bilginiz. Bilgisi olanlar zaten bunu öyle böyle de olsa yapacaktır, ama zaman öyle işlemiyor. Bugün yaparsan varsın, yoksa seni kimsecikler kabul etmez.

Sonuç olarak, çok eskimiş bir metod olan, seohocasi arkadaşımızın önerdiği "linkwheel" yeni başlayanlar için ileriye dönük bilgi ve birikim olacaktır. Ama, daha önce bu yollardan geçmiş olanlar için gereksiz bir yazı olarak kalacaktır.


Not: Ben seohocasi tarafından yazılanları daha önce bildiğim ve uyguladığım için yukarıdaki yorumumu yaptım. Kimseyi kırmak veya yüceltmek için değil. Bu yazılanlar size yeni geliyorsa mutlaka deneyin.