Kaan abi güzel bir anlatım yapmışsın.. 3-4 senedir bu işlerle uğraşıyorum bu kavramı yeni öğrendim. Ellerine emeğine sağlık.

Konuya saçma yorum yazanlara aldırış etme, herkes senin nasıl biri olduğunu iyi biliyor zaten