10 senedir bu işlerden ekmek yiyenlere biraz hakeret gibi olmuş.
sende osmanı destekleyeceğim diye ne diyeceğini şaşırdın. arkadaşın 5 - 7 sene diyor sen 10 sene diyorsun. 10 sene önce Türkiye'de seo mu vardı. iyice abarttınız ya. haklı bir şekilde savunsanız gam yemeyeceğim. fedai gibisiniz. arkadaşınızı kurtarmak uğruna kendinizi rezil ediyorsunuz.