Konu
domain uzantısı hakkında
04-09-2010, 21:18:42
#4
Akif95
catlakcocuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır hiç bi sakıncası yok.
katılıyorum. normal harflerle oluşturulmuş gibi.. hiç canını sıkma