geçenlerde site almak isteyen bi arkadaşa pm attıgımda bana sitenin infosu yok dedi,verdigi linkden benim siteyi silip r10.net i ekledigimde ise farklı hiçbişey olmadıgını gördüm.hatta arkadaşa tekrar mesaj attım.benim info yok,r10 un adresini girdim ama ondada farklı bişey yok demek ki r10.net inde infosu yok diye sanırım bu söyledigim olayın üzerinden 6-7 gün geçti ama henüz ne oldugunu anlamış degilim.