link çöplüğü sitelerle link değişimi yaptğım doğru ancak şimdi ben rakibimin sitesini link çöplüğü olmuş sitelere eletsem onuda sandboxa ******* bence başka bi iş var da çözemedim..
1000 küsür backlinkiniz var. Üstelik internetbaron gibi bi site böyle gösteriyo yani iwebtool falan değil. Link değişimlerini istikrarsız şekilde yapmışsınızdır muhtemelen. Bence sandboxa girmeniz gayet normal