Konu
Linux Uzakmasaüstü Kurulumu En kolay en basit yöntem
02-09-2010, 12:19:55
#4
HS_Abdullah
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sunucu için işletim sistemini kurarken Gnome yi kursak sonrasında vnc ile bağlanmaya çalışsak çalışır mı? Deneyen var mı acaba?