sinless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı satışlar. çin malı üretim olanmı bu ?
evet,bizim burdaki balıkçılar için almıştım,adamalr gelmesini beklemeden 300 liraya almışlar.buda elimde kaldı,hemen hemen aldığım fiyattan veriyorum.