Ben 3 yıl önce anadolu üni reklamcılık kazanmıştım ve kendimden emin olamadığım için kayıt olmaya gitmedim.

Istanbul üniversitesine gelip arkeoloji bölümüne kayıt oldum. Bu sene son senem ve bitiyorum. Sevdiğim bir bölümü okuyorum hemde istanbul üni edebiyat fakültesi gibi bir yerde. Ama pişmanmısın diye sorarsan tabiki pişmanım. Eskişehire bu yıllar içinde 3-4 defa gittim ve seneye eğer tekrar sınava girersem eskişehire gitmeyi düşünüyorum. Öğrencilik çoğu yerde aynıdır ama maddi durumunu düşün ve kendini öğrenci olarak hissetmek istersen eskişehir anadolu üni iyidir. Diploma farkı belki biraz olabilir ama sonuçta artık ülkemizde tıp dışında nerdeyse her bölümde kendini göstermediğin sürece veya farklı birşey yapmadığın sürece işsiz sınıfındansın. Etrafımda fizik okuyan da işsiz arkeoloji okuyan da hatta yavaş yavaş hukuk okuyanlarda.