http://www.oyunlar1.com/index.asp adresindeki oyunları çekeceğim. Yalnız yabancı flash oyun sitesi. Yani türkçe bölümü değil. Sanırım aynı swf dosyaları kullanıyor zaten...

Fakat yanlızca benim ftpde games diye bi klasör açılacak ve oyunların swfleri oraya çekilecek. Ve imaj dosyaları için img diye klasör oluşturup imaj dosyaları çekilecek.


Yani onun adı, veritabana eklenme işi vs vs olmayacak. Bana lazım sadece swf ve imaj isimleri. Bunları kategori halinde ayrılmasınada gerek yok. Tüm oyunlar tek bir klasör de toplanması benim için yeterlidir.

İlgilenen arkadaşlar ücreti p.m olarak bildirirlerse sevinirim.