Konu
Bu şekilde gösterim uygun mudur?
01-09-2010, 04:11:19
#1
ulus82
Merhaba arkadaşlar, forum içi mesajlarda adsense reklamlarını bu şekilde çerçeve içerisinde göstermek bir sorun teşkil eder mi? Şimdiden teşekkürler.