ses kartının kaldırma olayı diye bişey yok tüm ses kartlarının voltu aynı amfiyi çalıştırmak sorun. Bunun için de 39 voltluk br şarj cihazı v.s bulmalısın elektronikçilerde olur. Çok ısınır yanlız şarj cihazı 2-3 saati geçerse anında yanar. Diğer uçlarıda jacka bağlamayıda anlatmama gerek yok heralde.