Konu
nurulmac11 ziyaretçi defterim :D
30-08-2010, 13:52:10
#106
nsk1984
arkadaşlar ben bu scripti kurdum ama mesaj yollayamıyorum
Mesajınız Eklendi.başarısız
diyor eklemiyo
kurduğum yer bura