Tüm Türklerin 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlu olsun.

Ankara'da düzenlenen gösteriler çok güzeldi , özellikle uçakların gösterisi Tek sıkıntı atlardan yana çıktı , sanırım gürültüden rahassız oldular