5 lira kalırsa pm
Not domain kullanılmaması iyi bişey değil. kullanılsa daha faydalı olurdu.
Daha önceden kullanılmış bir domain Google veya adsense tarafından banlanmış olabilir.
Ayrıca bir domain video sitesi olarak kullanılmış ise bu domaini siz blog olarak kullandığınızda bu size fayda değil zarar getir. Eski haliyle devam etmeniz halinde ise google gözünde sizden iyisi şamda kayısı.