kc1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
referans olarak 1-2 kişiye yapsanız iyi olurdu bence
Bir kaç arkadaşa yaptım ücretsiz olarak fakat rumuzları aklıma gelmiyor onlar konuyu görürlerse eminim konuya yazıcaklardır.