program kurulurken bilgisayarınızdaki dosyaların paylaşılmasını istermisiniz gibi bi seçenek olması lazım tam olarak cümleyi hatırlamıyorum eğer burada paylaşılmasını istemiyorum şeklinde ilerletirseniz hiçbir dosyanız paylaşılmaz