Kayınpederinde en büyük ş.refsizlik.

Öz kızına nasıl yapıyor böyle birşeyi adi insan ya. Daha sonra ise bulaşıcı olmuş galiba ailece.. Yazık ya gerçekten yazık, olanlar üzerine türk insanımızın böyle yapmasından ötürü ben utandım.