blaster2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SAyfanın sol alt köşesinde bi banner var. "serverlarda kesinti olursa o ay üçretsiz" yazım yanlışı olmuş.direkt göze çarpıyor.söleyim dedim. serverlarda yerinde sunucularda yazarsanız daha iyi olur. ne alaka diyceksiniz belki ama müşteri bulmak kolay değil bunun için dikkat etmek laZIMdır diye düşünüorum. Hayrlı olsun Bol kazançlar.


Tşrk düşüncenizi dikkate alacağım.