eSLow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hacklendiyse o yedeği yüklemek senin görevin eğer sunucudan kaynaklı bir güvenlik problemi ise. Yani artı birşey yapmadın şuan, yapman gerekeni yaptın. Artık bu symlink bypass açığını bilmeyen yoktur. Yani bu açığı bulup kapatmamızı bekleyin gibi muhabbetler bana çok saçma geliyor. Eğer bu işi yapıyorsanız bu tür güvenlik problemlerini biliyor olmanız, bilmiyorsanız araştırıp öğreniyor olmanız gerekiyor, onu da yapmıyorsanız bu işten anlayan birileriyle çalışıp yaptırmanız gerekiyor. Bu sorundan kullanıcı sorumlu değildir çünkü elinden gelen birşey yok, sorumluluk tamamen sizde.
Ben kullanıcıya suç mu atmışım açık konusunda ? Bilmeden yargılama