SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa dün sitenizin hacklendiğini bana söylüyorsunuz ticket ile ve ardından hemen buraya konu açıyorsunuz. Anlamadığım birşey var probleminiz nedir Ali bey ? Ben sizin cPanel ve Direct-admin yedeklerinizi ücret bile talep etmeden ücretsiz taşıdım. Dün geldiniz sitem hacklenmiş yedeği atar mısınız dediniz, sizi yormamak için yedeği kendim yükledim. Şimdi hemen bir açık oldu diye bizim bu açığı bulup kapatmamızı beklemeden niye gelip buralara konu açıyorsunuz ? Önce bunun bir izahını yapar mısınız ?
Evet hacklendiyse o yedeği yüklemek senin görevin eğer sunucudan kaynaklı bir güvenlik problemi ise. Yani artı birşey yapmadın şuan, yapman gerekeni yaptın. Artık bu symlink bypass açığını bilmeyen yoktur. Yani bu açığı bulup kapatmamızı bekleyin gibi muhabbetler bana çok saçma geliyor. Eğer bu işi yapıyorsanız bu tür güvenlik problemlerini biliyor olmanız, bilmiyorsanız araştırıp öğreniyor olmanız gerekiyor, onu da yapmıyorsanız bu işten anlayan birileriyle çalışıp yaptırmanız gerekiyor. Bu sorundan kullanıcı sorumlu değildir çünkü elinden gelen birşey yok, sorumluluk tamamen sizde.