Polemiğe gerek yok arkadaşlar. Kimse bu arkadaşla çalışmaz olur biter, bunlar ne azalır ne de tükenir. Google'da WmYazılım diye arama yapın ve sayfalarını ziyaret edin, ne kadar özgün olduklarını anlayın.
Dünde başımdan böyle bir olay geçti. Kişi talebini yazmış ve isteklerini 100% karşılayacak demo sundum sadece tasarıma giydirilmesi gerektiğini belirttim ve çok cüzi bir rakam sundum. PM ile dönüş yaparak konuşmak istediğini bildirdi fakat msn'de sizin fiyatınız çok yüksek diyerek konuyu kapattı. Tamam anlarım kriz var ama o tip projeyi 50-100TL'ye yapmak akıl karı değil, yaptırmak ise daha da akılsızca.
Bu konuda çıkarmak gereken bir çok ders var. İnsanına göre fiyat vereceksin bazen. Kaliteli olacak, ucuz olacak mantığı dünyanın hiçbir yerinde yoktur. Bırakın, gitsinler ajanslara bayılsınlar sadece tasarım için binTL üstü ve bunuda yine birine xhtml+css'ye döktürsünler 200-300TL'ye, sonra yazdırsanlar gerçek bir yazılımcıya. Ben bir çok müşterime iyi niyetiyle %50 dahi indirim yaptım. Tatlı dil yılanı hakikaten deliğinden çıkarabiliyor.
Eğer gerçekten bu arkadaşın teklifine olur yanıtı verenler kesinlikle banada ulaşsınlar.
Bu şartlarda çalışacak var ise
en az 5 adet projede ben vereceğim ve sürekli çalışacağız. Tabi varsa