İlk defa dün sitenizin hacklendiğini bana söylüyorsunuz ticket ile ve ardından hemen buraya konu açıyorsunuz. Anlamadığım birşey var probleminiz nedir Ali bey ? Ben sizin cPanel ve Direct-admin yedeklerinizi ücret bile talep etmeden ücretsiz taşıdım. Dün geldiniz sitem hacklenmiş yedeği atar mısınız dediniz, sizi yormamak için yedeği kendim yükledim. Şimdi hemen bir açık oldu diye bizim bu açığı bulup kapatmamızı beklemeden niye gelip buralara konu açıyorsunuz ? Önce bunun bir izahını yapar mısınız ?