SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O eksiyi atan arkadaş bana da atmış. Ama anten takmasını öneriyorum hemde çanak. Ancak o zaman algılama duyuları gelişebilir belki.
Buna kendi çıkarları için iş yapma para kazanma derler, ama iş yaparken para kazanırken başkalarını da düşünmek lazım rabbena hep bana olmaz. Tekrar söylüyorum insanlar Adsense hesabı almak için çırpınırken, aldıktan sonra pin kodunun gelmesini beklerken ve bu temanın denenmiş olduğunu banlandığımızı belirtirken hala bu konunun aktif olması ve arkadaşın -rep atması gerçekten çok yanlış bir durum ve yorumumuzun, eleştirimizin adı konu karalama, konu baltalama oluyor ne alakası var arkadaşım? doğruları söylemek lazım. Ne diyim hayırlı satışlar