Konu
Veritabanı Hatası
28-08-2010, 16:01:18
#2
ibrahim43
Yeni bir modmu kurmuştunuz acaba durduk yere hata olmaz kolay kolay. Moddan kaynaklanıyor bence sorun. Display.php nin orjinalini atın düzelmesi lazım