iade günü geçtiyse, elinizde fatura veya benzeri hizmet aldığınıza dair bir belge yoksa yapabilecek birşeyiniz yok sanırım. tek çare uzlaşmaya çalışmak.
İade günü geçti ve elimde hiç bir fatura yok. Zaten uzlaşmak ilk hedefim..
güvenlik açığının hostingten olduğuna eminmisiniz, sunucudaki farklı sitelerede bu tür işlemler yapılıyormu
Sunucuda barınan 3 sitemin 2 tanesinde bu durum söz konusu.
Konu sahibi nasıl bir açık siteden siteyemi geçiliyor mysql' nizemi ulaşıyorlar bilgi verebilirseniz elimizden geldiği kadar yardımcı oluruz. Tek düşünceniz paranızı geri almak olmasın.
Evet veritabanına ulaşım sağlanıyor galiba.
Konuyu Açan Arkadaş Benle Görüşme yaptı sitesi 2 gunde 3 keremi ne hack edilmiş
Ufaktan Bi baktım sanırım
CGI TELNET yolu ile
ln -s komutunu kullanarak(farklı yontemleride var)
hedef sitenin config dosyasını cekiyor
c99 shellden SQL İLE BAGLANIP İndex Atma İŞLEMİNİ GERCEKLEŞTİRİYOR
SADECE TAHMİN SONUCU KONUSUYORUM AMA BÜYÜK BİR İHTİMAL ÖYLEDİR
Aynen böyle...